субота, 1. август 2015.

Ruzina vodica

Mile moje, kao sto sam vam i obecala, u ovom postu predstavicu vam sve blagodeti ruzine vodice, i recept za njenu domacu pripremu.
Moja je zelja da vas ovim postom podstaknem na koriscenje ovog kraljevskog proizvoda, koji odgovara apsolutno svim tipovima koze.
Ja sam prezadovoljna ovim proizvodom, i preporucujem da ga i vi probate.
izvor fotografije:google
Najveci svetski proizvodjaci su Bugarska i Turska, a najbolja i najcesce koriscena vrsta ruze za proizvodnju pomenutog proizvoda 
jeste Rosa Damascena, ili Damask ruza.
Naravno, mogu se koristiti i druge vrste, ali je R. Damascena najpogodnija zbog izuzetno prijatnog i jakog mirisa.
Ruzina vodica koristi se u kozmetici zbog divnog mirisa, kao i zbog niza pozitivnih efekata koje ima na kozu.
Ja sam za vas u ovom postu pobrojala neke od najvaznijih:
  • Ovaj proizvod se pre svega preporucuje mladima u periodu puberteta, kada je sklonost ka pojavi akni najveca.
  • Takodje se preporucuje osobama u zrelim godinama -> to je period kada koza gubi prirodnu vlaznost, pa joj je neophodna dodatna hidratacija, koju ruzina vodica moze da joj pruzi, usporavajuci time proces starenja.
  • Kada se koristi kao sredstvo za ciscenje lica, ruzina vodica temeljno izvlaci natalozenu necistocu, suzavajuci tako pore, i popravljajuci samu teksturu koze.
  • Umiruje upaljenu kozu, suzava kapilare, i ublazava crvenilo, koje se javlja kao posledica upaljene koze.
  • Umanjuje podocnjake i pojavu sitnih bubuljica.
  • Ne remeti prirodnu pH koze -> nema nezeljenih reakcija, a to je cini preporucljivom svim tipovima koze.
  • Takodje se koristi za lecenje seboreje, kao kupka, a poznata je i njena upotreba u kuhinji.
Najbolji rezultati vidljivi su ako se koristi dva puta dnevno, ujutru i uvece (ja je tako koristim), na vatu nanesete proizvod i predjete preko celog lica.

Priprema ruzine vodice:

U staklenu teglu staviti sveze i oprane latice od  cvetova ruza.Prokuvati 3dl destilovane vode, i time preliti latice u tegli.
Teglu dobro zatvoriti i ostaviti na sobnoj temperaturi 4-5 sati. 
Nakon toga, pomocu gaze procediti, tako da se iz latica izvuce sto je moguce vise tecnosti.
Zatvorenu teglu cuvati u frizideru.
Trajnost ovog proizvoda je izmedju 8-14 dana.

Нема коментара:

Постави коментар