субота, 22. август 2015.

Limun i ricinusovo ulje za brzi rast trepavica

Drage moje, tehnicki problemi su uspesno savladani, konacno sam uspela da napisem ovaj dugo najavljivani post :) .
Kao sto sam vam i najavila, ovaj post posveticu ricinusovom ulju, konkretno brzem rastu trepavica uz pomoc ovog proizvoda.
Necu duziti o blagodetima ricinusovog ulja, koje su mnogobrojne i svima vec dobro poznate.Vec cu vam odmah predstaviti nacin upotrebe u korist brzeg rasta trepavica.

Potrebni sastojci:

  • ricinusovo ulje
  • limunova kora
  • bocica od tamnog stakla

Priprema:

Limunovu koru iseci na sitne parcice, potrebna kolicina je jedna kafena kasicica.Ostaviti 3-4h da se osusi.Nakon toga iseckanu limunovu koru preneti u bocicu od tamnog stakla i preliti uljem.Potebno vam je oko 4-5 kasicica ricinusovog ulja da prelijete koricu, jer vam treba manja kolicina s obzirom na toplo vreme, da vam se proizvod ne bi brzo pokvario.Ostavite 24h, nakon toga mozete da koristite proizvod.Nanesite ga na trepavice bez sminke, pogodno je koristiti ga uvece, jer vam se moze javiti zamucen vid (traje 3-5 minuta).
Za nanosenje mozete koristiti dobro opranu cetkicu od maskare, ili stapic za usi.
Rok upotrebe ovog proizvoda je 14 dana.

Ovako pripremljen proizvod zaista je efikasan i daje vidljive rezultate vec posle nedelju dana.
Ja sam prezadovoljna, a na vama je da isprobate i javite mi retzultate :) .

Нема коментара:

Постави коментар