недеља, 19. јул 2015.

Top 10 proizvoda ispod 1000 dinara koji su "must have" za ovo leto

Drage moje devojke, ovaj post ce kao sto mu i samo ime kaze biti o top 10 proizvoda ispod hiljadu dinara koji su na mojoj must have listi za ovo leto.
 Pa da krenemo:

 1.Garnier micelarna voda 

  Na prvom mestu nalazi se njeno visocanstvo garnier micelarna voda, Najbolje sredstvo za uklanjanje sminke, koje sam ikada probala.Ovo je proizvod koji se na ovoj listi s pravom nalazi na prvom mestu, i o kome u ovom postu necu duziti, jer ce u nekom od narednih postova, ovaj bozanstveni proizvod biti pocasni gost.:)
izvor fotografije:google    
  2.Gliss kur hair repair sprej

Apsolutni kralj medju proizvodima za negu kose.Ovo je proizvod bez kojeg ja ne mogu da zamislim dan.Koristim ga na mokroj kosi, na kosi prosusenoj peskirom, kao i na suvoj kosi.U trenutku umanjuje vidljivost ispucalih krajeva, omogucava lakse rascesljavanje i daje kosi celodnevni sjaj.Vremenom (u mom slucaju posle potrosene nesto vise od pola bocice) potpuno oporavlja kosu.Dolazi nam u obliku spreja, u pakovanju od 200ml.
Cena ovog proizvoda je oko 600,oo dinara.

 izvor fotografije:google 
                                
3.Maybelline affinitone tecni puder  

Najbolji puder na svetu :)
Ovaj puder pripada grupi mineralnih pudera, izuzetno lagan, ne zatvara pore, dugotrajan i idealan za leto.Na mom licu postojan oko 7h, sa fiksatorom i do 10h.
Cena ovog pudera je oko 900,oo dinara, a dolazi u standardnom pakovanju od 30ml.
 izvor fotografije:google 
4.Aura oil absorbing sheets 

Stvar bez koje ja (od kako sam ih otkrila :) ) apsolutno nikada ne izlazim iz kuce.Papirni listici za upijanje viska sebuma, koji trenutno upijaju visak masnoce i bukvalno u jednom potezu eliminisu nezeljeni sjaj koze.Idealni su u ovim vrelim danima, kada je koza, uprkos mat puderima, sklona ka povecanom lucenju sebuma.Samo prislonite listic, i nezno obrisete visak sebuma, a sminka vam ostane netaknuta. 
Cena ovog proizvoda je oko 240,oo dinara, a u pakovanju ima 50 listica.

  izvor fotografije:google 


 5.Avon glow bronzing pearls 

Uz pomoc ovih kuglica dobijate efekat prirodno preplanulog tena, nema crvenih podnijansi, odlicno se stapaju sa tenom i lako se blendaju, te ako ih koristite za konturisanje, necete dobiti grube crte lica. Ja ih nanosim aurinom, kosom cetkom za bronzer. Dolaze nam u tri nijanse, moje su u nijansi warm.
Cena ovog proizvoda je oko 800,oo dinara, u zavisnosti od kampanje. 
  izvor fotografije:google
  
6.Avon magix illuminator

Jos jedna super stvar od avona koju imam.Kao sto i ima oznaku multi-benefit, bukvalno moze da se koristi za vise stvari kao posvetljivac, kao korektor, pri konturisanju lica...Bukvalno jedna multi-prakticna stvar koja moze sve :). 
Dolazi u pakovanju u obliku malo vece olovke, koja na vrhu ima tu super cetkicu, kojom nanosite proizvod.
Imamo tri nijanse, od najsvetlije do tamnije, moja je illiminating light (najsvetlija).
Opravdao je cenu koja je oko 800,oo dinara, u zavisnosti od kampanje. 
 

 
izvor fotografije:google
7.Essence ruz za usne 

Generalno svi essence proizvodi, koje sam probala mi odgovaraju, ali sam za ovu listu izdvojila moj omiljeni essence ruz u nijansi color nude 05. Nijansa je priblizna boji prirodnih usana, lepo istice usne, ruz je izuzetno postojan i odlicnog je mirisa :).
Cena ovog proizvoda je oko 350,oo dinara. 

izvor fotografije:google
8.Avon makeup setting spray 

Moram da priznam da sam bila skepticna po pitanju fiksatora za sminku, nisam verovala da "tamo neki sprej" moze da produzi trajnost sminke.Uzela sam ga iz radoznalosti, i voala-la - postao je jedan od mojih omiljenih proizvoda.Dolazi u pakovanju od 125ml, cena mu je oko 500,oo donara, i vredi svaku paru.

izvor fotografije:google
9.Avon naturals visenamenski balzam

Ovo je definitivno proizvod koji nema konkurenciju, dolazi u pakovanju od 15ml, i u tri vrste: sa maslinom, vanilom i medom (moj je sa medom).Cena mu je oko 500,oo dinara, sto i nije malo s obzirom na mililitrazu, ali ako uzmemo u obzir da meni traje vec skoro godinu dana, a koristim ga za sve, od usana, preko zanoktica, pa cak i za uklanjanje ogrubele koze na laktovima, mozemo da zakljucimo da je apsolutno isplativ.
 
 izvor fotografije:google

10.Antiseptic hand gel

Na poslednjem mestu, ali ne i najmanje vazan, nalazi se hand sanitizer.Ovo je "must must have" proizvod na letnjoj, zimskoj, ili bilo kojoj listi.Ja imam ovaj iz lilly-a, moj je sa aloe verom, a postoji i neki klasican.
S obzirom na mililitrazu (50ml), jako je praktican, staje u svaku torbicu, i lepog je mirisa.
Cena ovog proizvoda je oko 150,oo dinara.
Preporucujem svima da kod sebe uvek imaju, ako ne ovaj, onda svakako neki drugi hand sanitizer.

izvor fotografije:google

Нема коментара:

Постави коментар