среда, 15. јул 2015.

Moj nacin ciscenja lica

Posle dugo traganja za odgovarajucom maskom i pilingom za lice, mnogo utrosenog novca i gomile isprobanih proizvoda, odlucila sam da probam neki od prirodnih i lako dostupnih proizvoda koje svi imamo u kuhinjama.


Uzimajuci u obzir da je moja koza problematicna, koja je u T-zoni masna, a na obrazima suva (mesoviti tip koze), te sa prosirenim porama na obrazima pored nosa-sto dovodi do sklonosti ka nastanku mitisera, ni jedan od tih proizvoda-sastojaka pojedinacno mi nije odgovarao.

Shodno tome pronasla sam alternativu, kombinujuci vise proizvoda-sastojaka i tehnika, i dosla do mog nacina ciscenja lica, koji cu u ovom postu podeliti sa vama.

1. Korak:

Talog od kafe, kruznim pokretima, nezno utrljajte na lice.Postupak izvodite u trajanju izmedju 5-10 minuta.Nakon utrljavanja, isperite lice mlakom vodom.
Kafa uklanja mrtve celije koze, pripremajuci time lice za sledeci korak.

        
2. Korak:

U vecu posudu nalijte vrelu vodu, dodajte spa so ( ja koristim bozen spa so sa mirisom jagode). Stavite lice iznad posude, prekrijte glavu peskirom i parite lice 10-ak minuta.
Ovaj postupak ce otvoriti pore i uciniti ih pogodnim za uklanjanje necistoca.

3. Korak:

U soljicu razmutite pola kesice sode bikarbone ( oko 10 grama) i tek toliko mineralne vode, da dobijete homogenu smesu. Kruznim pokretima, nezno utrljajte smesu. Ostavite 10-ak minuta, pa isperite vodom. 
Ovaj postupak uklonice necistoce sa koze i iz pora.
** Ukoliko imate bubuljice, ranice ili osetljivu kozu, ovaj korak mozete da zamenite koriscenjem nekog sredstva, koje uobicajeno koristite pri ciscenju lica. Ja u tim situacijama koristim avon planet spa piling sa mineralima mrtvog mora.

4. Korak:

Namazite vasu omiljenu hidratantnu kremu i uzivajte u cistom licu.

 Ovo je izuzetno lak i jeftin nacin ciscenja lica, koji ce vam oduzeti svega 30-ak minuta, a rezultati ce biti fenomnenalni i odmah vidljivi.



Нема коментара:

Постави коментар